27 april 2014

Gratis oplevelse

Desværre havde jeg ikke kamera med i går, da jeg gik rundt ved Gudenåen her i Randers, men I skal ikke snydes alligevel, jeg havde nogen ældre billeder liggende på computeren, som jeg ikke har fået vist. Dem bruger jeg i dette indlæg, så må I selv tænke Jer til de smukke farver, der er der nu :-D

Naturskolen i Randers (Find vej her )


Gederne har for nyligt fået kid... og hvor er de altså sjove :-D Fårene er kuglerunde og det kan ikke vare længe inden der kommer lam. Tjek selv hvornår skolen har åben, hvis du vil bruge nogen af faciliteterne, men det er nu rigeligt at kikke på, hvis den skulle være lukket.



Gå en skøn tur på stierne med god udsigt til åen.

Og hvis du stadig ikke er mæt på oplevelser, kan du vælge at besøge Randers Regnskov.


Hvor ville det billede have været flot med farver :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar