04 april 2014

Nellie Dellies


Sukkerfri chokolade... der lokker med sunde fibre fra blandt andet rodfrugter og en naturlig sødme, der stammer fra Stevia-planten. Og så skulle man ikke kunne smage forskel på den og "den rigtig" chokolade... det lød bare for godt til at være sandt.

Så jeg slog til, da Bodil fra bloggen 200procent gav mig muligheden for at prøvesmage 3 nye stænger. En mørk, en mælke og et marcipanbrød.

Det er så anden gang, jeg prøver produkter sødet med stevia... og nu er jeg absolut ikke i tvivl. Jeg kan ikke fordrage det!! Og mig kan de ikke narre!! Jeg syntes, det smager underligt kemisk og desuden svier på tungen. Enten undværer jeg hellere chokolade... eller også spise jeg bare mindre af "den rigtige" varer.

Men ja... det var sjovt at være "forsøgskanin", så tak til Bodil for at give mig muligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar