27 april 2014

Fussingø


Heldigvis bød påsken i år på solrige dage. Dage hvor jeg ligefrem bandede jakken væk, som jeg havde slæbt med... i tilfælde af frostvejr ;-D Brian og jeg tog en tur til Fussingø... i en form for febervildelse, havde jeg bildt mig selv ind, at ramsløgene tiggede for, jeg skulle komme forbi og gøre et indhug. Den lektie havde jeg vist ikke læst ordentligt på... ha ha :-D Vi fandt ikke så meget som bare lige et enkelt lillbitte ramsløg. Og jeg som troede, træerne voksede ind i himlen :-D


Har du aldrig været i Fussingø... har du snydt dig selv for en oplevelse. Skovområderne kan tage vejret fra enhver...


Er du mere til vand... vil du knus-elske søen  på en skøn sommerdag. Der var dog proppet med sol-glade mennesker, der nød deres medbragte madpakker, så vi holdt os på forsvarligt afstand :-D


Som sagt... ramsløg fandt vi ingen af, men skovsyren... var slet ikke til at tage fejl af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar