19 april 2014

Kulør på tilværelsen

Fredag d. 18 marts 2014


Vi var lige kort forbi kolonihaven... for pokker hvor er der stadigvæk alt for koldt, efter min smag. Men det var dejligt at se, at der nu er ved at komme kulør på dernede. Og at sidste års arbejde med at fjerne gamle stauder, der havde bredt sig alt for voldsomt... faktisk begynder at tage den forventede form :-D Kik evt. her, hvis du vil se "vild" have.


Løvstikken gror som vanligt, som var den betalt for det.


Og mine... pokkers har igen glemt navnet... har i år mange flere knopper end de forgangende år. Glæder mig til de springer ud, de er så smukke.



Pinseliljerne... dem har vi simpelthen bare alt for få af. Naturens absolutte skønneste parfume :-D


Forrig år købte vi en pose blandede tulipanløg... som dog nægtede at samarbejde. Så de blev flyttet, så vi bedre kunne følge dem. Se hvilken skønhed der nægtede at bukke under.


Sidst men ikke mindst... liljekonvallerne er begyndt at titte frem. Min favorit blomst af alle :-D For min skyld må de gerne brede sig over hele haven, tror dog næppe, Brian er enig med mig :-D

Noget jeg ikke begriber er, at det er muligt at tager forkert af liljekonvaller og ramsløg?? Specielt ikke lige i øjeblikket, hvor ramsløgene gror som store tunge dyner. Hm?? Måske vi skulle tage en tur i skoven... tror faktisk godt, jeg kan finde plads på hylderne til ramsløg-pesto og salt. Kan I mon gætte, hvad Brian mener? ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar