08 april 2014

Så bliver jeg sgu' negativ

Klokken 02.44.46 vækkes jeg af min mobil.

Først troede jeg, det var alarmen... men efter at have danset rundt i små cirkler på det ukristelig tidspunkt, går det op for mig, at det er en sms, der er tikket ind. På den tid af natten, kan det kun betyde, at min kollega er syg og jeg skal klare mig selv... men ikke engang det, kunne få hende til at sende en sms midt om natten :-(

Næh nej... det var gruppeformanden for min afdeling i fagforeningen, der lige har valgt at minde om urafstemningen. Grrrrrr!!! Hvis ikke det havde været fordi Brian lå i sin sødeste søvn, havde jeg nok skreget højt i arrigskab. Med den form for situationsfornemmelse... gad jeg godt vide, hvornår fanden langt op af formiddagen min gruppeformand møder på job... for det kan da næppe være kl. 6

Behøver jeg mon fortælle, at jeg ikke fik sovet ret meget mere og nu er fuldstændig smadret?? 

Tak kære gruppeformand... du har allerede ødelagt min dag, ved at sende en totalt unødvendig sms klokken lort om natten.



2 kommentarer:

  1. Det er altså heller ikke i orden. Derfor har jeg heller aldrig telefonen med i soveværelset :)
    Bruger almindeligt vækkeur og tænder telefonen når jeg står op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila.

      Jeg bruger min mobil som vækkeur, desuden har jeg forældre der er langt oppe i årene, så jeg vil være tilgængelig døgnet rundt. Alt andet ville jeg have det dårligt med...

      Må nok tilstå, jeg blev så arrig, jeg nærmest fortrød, jeg allerede havde afgivet min stemme. og det var tæt på, jeg ringede og fyrrede en svada af i morges... men nu er jeg faldet ned igen :-D

      - Pia

      Slet