13 august 2012

Gaven til Brian…


Hvad finder man på, når kæresten bliver 36 år… og ikke ønsker sig noget, eller det vil sige sokker? L Desuden plejer han altid at kunne gætte, hvad jeg køber… men tro mig, denne gang gættede han det ikke J Han er bidt af hestekræfter og larmende motorer, såååå… trommehvirvel, han skal da selv have lov at køre en Lamborghini J

Ansigtsudtrykket og gåsehuden var slet ikke til at tage fejl af J Det var vist en ok gave.

Senere på dagen gav jeg en tur i den fineste røde helikopter. Der er Randers uge og vi kunne få lov at se byen… sådan lidt fra oven. Seriøst… det er nok næsten de sejeste 10 minutter, jeg har oplevet. Troede ikke, jeg turde, når selv børnekarrusellerne i Djurssommerland skræmmer mig. Hæ hæ… det er også overdrevet, men Piraten har jeg prøvet 3 gange… første, sidste og eneste.   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar