07 december 2013

Vanish Oxi Action


Nu skal der fjernes pletter :-D

Helle med bloggen Bella Dotte er Buzzador... og jeg var heldig at komme i betragtning til en prøve. Hvis mine resultater med pulveret bliver bare halvt så gode, som hendes... bliver jeg en meget smilende kvinde :-D

Helle har iøvrigt også en anden blog: Giveaway i Blogland. Her samler hun de fleste give-aways i en oversigt, så man kan følge med i /finde de give-aways der måtte have interesse. Den opmærksomme læser har sikkert allerede har opdaget... at der, kommer jeg der tit. Jeg elsker give-aways :-D

Skriv til Helle, hvis du ønsker, at din give-away kommer på hendes blog... mange nye læsere vil derefter finde vej til netop din blog. Og nye læsere kan vi aldrig få nok af... vel??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar