27 december 2013

Bare fordi det er jul...


Sagt på den pæne måde... gudskelov det snart er overstået!! Julen for mit vedkommende (specielt i år) er en opreklameret højtid, jeg kun lige med nød og næppe er kommet igennem. Jeg har gjort alt for at glæde alle dem jeg holder af... hvilket er ensbetydende med, jeg har lagt liv og sjæl i julegaver (brugt mange flere penge, end jeg egentlig har haft lyst til), sendt personlige julekort... og gået rundt med et glad "jule-smil".

Det store spørgsmål efter juleaften er altid: "Har du fået nogen gode julegaver?" Og når svaret er... nej, ikke overvældende... glor folk underligt på mig og syntes, jeg er et utaknemmeligt bæst. Men for fanden... når jeg seriøst ikke syntes, at dem jeg elsker, gør alt for at gøre mig glad... bliver jeg da vildt ked af det.

Mon nytårsaften bliver meget bedre??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar