18 december 2013

Julekort (DIY)


Findes der noget i julen, der er bedre end julekort... som ligger i postkassen med frimærke på?? Ikke for mit vedkommende... de mest skrækkelige julehilsner man kan få, er dem på mail eller sms... hvor man oveni købet tydeligt kan se, at hilsenen er en standard hilsen.

De sidste år har jeg fået lavet julekortene i en fotoforretning. Altid med Gizmo som model... hun er jo mit "barn". I år har jeg og printeren selv været på arbejde... og jeg er ganske godt tilfreds med resultatet :-D Lidt hjælp fra Google... hvor der ligger tonsvis af brugbare billeder. Skrift fra WordArt... og vupti et hjemmelavet kort i min stil.

På  bagsiden skal du selvfølgelig skrive en personlig hilsen, så modtageren tydeligt kan se... at det var ham/hende, du havde i tankerne, da du skrev kortet.

Hvad betyder julekort for dig??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar