12 august 2014

Blandet landhandel

Øv altså... jeg har slet ikke på behørigt vis fået sagt tak for vundne give-aways. Det er for dårligt, så det gør jeg nu i et samlet indlæg :-D Ret skal være ret... det er det mindste, jeg bør gøre :-D


På Stines blog Missys verden vandt jeg et par fine sølvfarvede øreringe og en sej insekt-fingerring. Specielt fingerringen er blevet betragtet med misundelige øjne... og jeg er ret sikker på, det godt kan blive en nødvendighed, at tjekke nevøens lommer, inden han går hjem :-D
Tak til Stine.


Den skønne ugle... har Charlotte med bloggen My upper penthouse lavet. Når jeg "støvsuger" hendes blog, er jeg drøn misundelig over de kreative evner, hun er i besiddelse af.
Tak til Charlotte.


Sidst... men ikke mindst, ville jublen ingen ende tage, da jeg som ejer af kolonihave med drivhus vandt bogen: "Drivhus og udestue". Gode råd og tips er altid velkommen, når man har have :-D Så stor tak til Susanne med bloggen Flest hverdage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar