10 august 2014

Så blev spændingen udløst

Billed lånt på nettet!!

Helt tilbage i maj måned fik jeg billetter til "Det ene show" i fødselsdagsgave af min søde kæreste... og tro mig... ventetiden har været lang. Jeg havde i den grad glædet mig helt vildt. til at skulle opleve Linda P, Simon Talbot, Tobias Dybvad og Torben Chris... og Brian Mørk som vært. Ville mine himmelhøje forventninger mon blive indfriet??

Showet blev afholdt på Værket i Randers i "Den store sal", hvor der er plads til ikke mindre end 1000 siddende personer. Der var stuvende fyldt, så jeg takkede guderne for, at temperaturene i Danmark er for nedadgående. Vi havde pladser på 7'ende række midtfor... så jeg skal ikke klage :-D Det skulle da lige være over forholdene i pausen... 8-10 dame-toiletter og kun en enkelt bar... betød at pausen gik med at stå i diverse køer (muhh!!)

Specielt havde jeg glædet mig til at se Dybvad, for der er ikke grænser for, hvor højt jeg har skreget af grin, når han på Zulu har gjort stort grin med utallige tv udsendelser. Desværre havde han valgt at lave et show om, hvordan det er, at være kendt... hvilket da også resulterede i, at den store stormende applaus udeblev. Mig mistede han halvvejs inde i showet.

Simon Talbot og Torben Chris med deres høje energiniveau og skønne mimik... de fangede mig pr. omgående. Deres hurtigtalende fremfærd, gav mig en oplevelse af, at de ikke ville miste et enkelt sekund på scenen... hvilket de ialtfald heller ikke gjorde. De var så sjove :-D

Jublen ville dog ingen ende tage, da skønne rap-kæftede Linda P kom på scenen, som den sidste. Hun tog mig med storm. Ligefrem og ligetil med en fanden-i-voldsk og charmerende fremtoning... og et skønt show, vi piger kan sætte os 100% ind i. "Thumbs up" til Linda P.

Brian Mørk må jeg sandelig heller ikke glemme... oplagt og storsmilende (som altid) guidede han os gennem showet på bedste og sjovest vis... på sin helt egen tørre facon. Ham gad jeg altså godt se et helt show med :-D

Blev mine forventninger indfriet?? Også i den grad... og mere til. Toppen af min "stand up - komikere" har dog ændret på sig... og det helt klart til det bedre. En forrygende aften jeg kan leve længe på :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar