18 januar 2014

L’oréal cremer


Tiden er (desværre) kommet til mig, hvor fine rynker forstyrrer spejlbilledet om morgenen :-/ Utroligt for jeg er jo ikke en dag over 20 + en helvedes masse måneder :-D

Den fine hud og spændstige krop, må se sig overhalet indenom... til fordel for rynker og sydgående attributter og knirkende ømme led. Ind imellem om når jeg står op og ser mig selv i spejlet, kommer jeg til at tænke på en gammel Shubidua sang, hvor noget af teksten er: "Jeg er blevet gammel, en gammel bunke skrammel". (Ville have sat sangen ind som link, men kan desværre ikke sang titlen)

Nu har Marlene med bloggen Malene Matzen smidt en redningskrans i nakken af mig :-D Rynkecreme til både dag og nat. Hvor heldig har man lov at være? Glæder mig vildt til at se, om de har nogen virkning :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar