01 marts 2015

Locobase


Locobase er simpelthen bare CREMEN, jeg aldrig mere vil være foruden. På grund af mit job, hvor jeg vasker hænder mange, mange gange om dagen, lider jeg af ekstrem tørre hænder... og den eneste creme, der før har kunnet hjælpe, er gået ud af produktion. Jeg havde prøvet alt mellem himmel og jord... dyre cremer, billige, fede, tynde "you name it"... hvor den ønskede effekt udeblev.

Men så... kom Emilie med bloggen Emili på banen med en Locobase give-away, hvor hun roste den til skyerne. Jeg tænkte: "Jeg har jo ikke noget at miste" og smed 1 lod i puljen, vandt og har nu afprøvet cremen i 4 dage.

Jeg er begejstret!!! Jeg smører mine hænder om morgenen efter bad... og på trods af de mange håndvaske i løbet af dagen (hvor jeg ikke må benytte creme), er mine hænder stadig lige "smidige" til fyraften :-D Så 1000'ende tak til Emilie for en fantastisk øjenåbner :-D

Note: Indlægget er på ingen måde sponsoreret, blot min egen måde at vise min begejstring :-D


2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt, at du har fundet en håndcreme, som virker for dig <3

    Mine hænder er også meget tørre, ja mine fødder også, og jeg går også og prøver mig frem for at finde en creme, som er god til min hud. Jeg vil da overveje at prøve Locobase, når jeg skal ud og købe creme næste gang :-) Tak for tippet <3

    SvarSlet