30 juni 2014

Bio-tex-test... Buzzador


Som fortalt her er jeg BUZZADOR... og har modtaget mit første produkt: Bio-tex Superkoncentreret :-D


Udover Bio-tex produkterne (både til mig og mine venner), var der selvfølgelig kampagnemateriale og en utrolig brugbar pletguide i kassen... den har jeg allerede slugt råt op til flere gange :-D

Men nu til min test: 
Beskidte hygge-sokker og en ondskabsfuld fedt-plet. 


De beskidte hygge-sokker valgte jeg, at vaske på normal vis (uden nogen form for forbehandling) med Bio-tex color ved 40 grader.


Den ondskabsfulde fedt-plet, som har irriteret mig i meget lang tid...


Forbehandlede jeg med Bio-tex color... hvorefter den også kom i maskinen ved de 40 grader. Og så var det bare at vente spændt...


Resultat: Sokkerne blev rene... bortset fra enkelte malingpletter


Fedt-pletten... pist borte

Konklusion: Jeg er begejstret!!!

Jeg er slet ikke i tvivl om, at mit normale pulver Bio-tex vil blive skiftet ud med den flydende superkoncentreret slags. Den er nem at doserer, jeg skal kun bruge den halve dosis, den vasker ren... men ikke mindst, duften af rent vasketøj uden brug af skyllemiddel, tiltaler mig. 

Har du selv lyst til at blive Buzzador... så send en email besked med teksten:

Denmark minihakkeren til register@buzzador.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar