20 maj 2013

Mad smager bare bedre ude

Vi tog direkte i haven i fredags, da jeg fik fri fra job. Kommer jeg først hjem, tager det mig en krig at få snøvlet mig sammen… så det er en rigtig god ordning.

Brian havde handlet ind til xl marinerede koteletter, som selvfølgelig skulle på grillen J

Dertil en lille salat… med der skulle have været hjemmelavet dressing til… hmprff L men det lykkedes mig at kaste den på gulvet, da jeg endelig var færdig med den. Så har man altså lov at bande højt i arrigskab.

Flutes og grillede kartoffeltern. Så var den sag klaret.

På andendagen fik vi igen… tadaa… rugbrød i solskinnet.

Til aften… det burde jeg slet ikke nævne, for det gik op i hat og briller. Philadelphia-fyldt svinemørbrad, som fik alt, alt for lang tid. Stegetermometret var igen tømt for batteri. Øv!!

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar