26 marts 2013

Mens vi venter…

på forår. Hold nu da helt op, hvor trækker den kulde tænder ud K Her gik jeg og troede, vi ville få åbnet i haven i påsken, men nu er jeg ikke mere så sikker. Øv!!!

Jeg glæder mig, som et lille barn til at komme derned. Ikke så meget haven, men til vores lille hus, som er under kærlig behandling indvendig. Enkelte af Jer husker måske, hvordan Brian og jeg kunne rode på de sparsomme kvadratmeter. Hvis ikke så kig her…

 
Op til flere gange har vi skiftet mening om ”soveværelset”. Skulle det være i køkkenet… eller i stuen?? Under alle omstændigheder… ville det store skrummel af en dobbeltseng tage alt for meget plads, så den har vi valgt skal ud J

Vi har været i Jysk og købe en lækker sovesofa til 3500,-. Åhhh jeg glæder mig. Jeg har så mange planer rumsterende i hovedet, at det er lige ved at eksploderer.


Nu mangler jeg bare noget, til at opbevarer sengetøjet i, da desværre ikke er noget magasin i. Hvordan sover I andre, når I er i kolonihaven?? Og hvordan opbevarer i sengetøj??





Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar