27 oktober 2012

Bad med Garra rufa fisk

Først i september bloggede jeg om vores gave til far på hans 80 års fødselsdag. Vi gav ham blandt andet et oplevelses gavekort til ”Bad med Garra rufa fisk”, hvor kæresten og jeg selv ville med.

Selve oplevelsen med de små fisk var en sjov og kildende fornemmelse og jeg kunne sagtens finde på at gøre det igen. Den velværdsfølelse i både fødder og ben bagefter, den var lækker. Desuden var selvskabet helt i top J

Når det så er sagt… har jeg desværre også et par kritikpunkter.

1. Selve gavekortet (priserne i forhold til, hvis du bare kom ind fra vejen)

2. AkupunkturHuset i Skive som var vores nærmeste tilbud (det var virkelig slet ikke acceptabelt)

Men alt det har jeg allerede blogget om på min anden blog Mini-hakkeren. Klik på linket og se, hvad du skal være opmærksom på.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar