11 juni 2013

Grønt glas og spisebord


Når jeg er på loppe-jagt, falder jeg altid i svime over grønt glas. (Læs evt. her og her ) Jeg må bare eje det. Så da jeg kunne købe 4 dejlige flasker med patentluk til en flad 20’er, var ikke et øje tørt… om så Brian deler min begejstring, skal jeg lader være usagt J

Vi har også endelig fået købt et spisebord til køkkenet. I begyndelsen var vi uenige, om det skulle være genbrug eller nyt. Jeg vandt J Har det lidt sådan, at jeg ikke vil betale prisen for nyt til et kolonihavehus, hvor vi ikke opholder os overhovedet i frost-månederne og desuden kun i weekenderne. Så vil jeg hellere bruge pengene hjemme i lejligheden. Desuden… kan man ind imellem gøre et godt kup.

Spisebord + 2 stole = 200,- Dog overvejer vi størrelsen på bordet. Skal vi lave det kvadratisk?? Pladsen er jo sparsom og har vi gæster, er det som regel, når der er godt vejr, så de skal ikke sidde inde.

Indtil videre går vi og kigger lidt på det J Ville det være synd af afkorte det?

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar