14 december 2014

En stue under forvandling II


Brian har altid haft hans morfars billede hængende... og jeg troede vitterlig ikke, at jeg nogensinde skulle få gennemtrumfet, at det skulle vige pladsen for noget med mere glade farver. Jeg er da godt klar over, billedet betyder meget for ham, meeeen...

Vi har allerede fundet afløseren... det fedeste loppefund, og jeg vil allerede nu løfte sløret en anelse :-D "Jeg kan nu finde rundt i Europa".


Jeg kan ikke ligefrem påstå, jeg er begejstret for at vise vores stue frem. Det viser næsten alt for tydeligt, at vi ikke bare er rodehoveder, men også "gemmere". Meget af det gamle skrammel er blevet smidt ud, i flæng kan jeg nævne: "Spisebord, reol arrangement, stereoanlæg, gulvtæpper, sofa + sofabord... men ikke mindst... et bjerg af ubrugelige og grimme pynte-genstande".


Prøv lige at se gardinerne... jeg har ikke turdet vaske dem, det sidste år, af frygt for, de ville gå i opløsning og stoppe afløbet :-D Svigermors Holmegårds lampe, skal dog ingen steder.


Den kunstige palme... som jeg i begyndelsen af vores forhold vandede op til adskillige gange :-/ er vi lidt i tvivl om, for den ser faktisk ret godt ud, til vores nye farver... men nu må vi se.

Jeg glæder mig i den grad til at vise Jer, vores helt nye stue, men I må vente med tålmodighed :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar