02 juli 2014

Bio-tex-test... Buzzador


Sidst jeg testede Bio-tex, var den den superkoncentreret Color... det kan du læse mere om her. Dengang var jeg begejstret :-D Tænkte vist... det er for godt til at være sandt og valgte, at sætte produktet på den ultimative prøve.

Jeg havde på et tidspunkt fundet et stort "hvidt" sengetæppe på en genbrugsstation og var vild med mønstret. Tæppet var snavset at se på og lugtede ærligt talt ikke specielt godt... og selvfølgelig kunne det kun vaskes på 30 grader, hvilket jeg ikke troede var nok. Men nu havde jeg muligheden...


Resultatet: Jeg troede ærligt talt, det var løgn... at det store uhåndterlige tæppe kunne blive så flot, på en ganske almindelig 30 graders vask ved brug af Bio-Tex White. Jeg har helt sikkert ingen betænkeligheder ved at dykke dybt i bunkerne på genbrugsstationen mere... jeg har fundet et vaskemiddel, der lever op til mine forventninger og jeg kan endda droppe skyllemidler, for det er slet ikke nødvendigt :-D

Har du selv lyst til at blive Buzzador... så send en email besked med teksten:

Denmark minihakkeren til register@buzzador.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar