07 april 2012

Kolonihaven


Det jeg havde i tankerne med denne blog, var at fortælle om livets gang i kolonihaven, hvor Brian og jeg tilbringer meget tid i de gode måneder. Og så selvfølgelig Gizmo... kæledækken over alle:


Først vil jeg dog lige vise, hvad vi har fået lavet af store ting... for det handler ikke kun om afgrøder, selvom det fylder en stor del.

Sidste år... fik vi langt om længe gjort noget ved stuen... som egentlig bare blev brugt til opbevaring... og grunden til, specielt jeg ikke gad overnatte. Her er lidt før og efter billeder:



En stor kærlig hånd... gjorde huset beboeligt. Men derfor behøver jeg ikke nævne... at gulvtæppe og vinyl kostede en del mere, end jeg havde regnet ud. Undskyld Brian... han stod med sin plovmand (efter min udregning) men kunne godt finde to mere frem. Upppsss...



Ikke nok med det... vi fik også fjernet de store solbærbuske, som har gjort, at vi nu kan dyrke mange flere ting end før...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar